perjantai 10. tammikuuta 2014

STRESSTRESSTRESS

http://data3.whicdn.com/images/94962756/large.jpg

Pieni päivitystauko ollu, sori! :( Oon ollu tosi kiireine ja tosi stressaantunu. Tosi paljon kaikkii pienii selvitettävii juttuja, pitäis juosta käymäs siellä ja täällä ja en vaa ehi kaikkee! Mua stressaa mun opiskelut ihan sikana ku pelkään et en päässykkään tolle yhelle kurssille minne mun on pakko päästä nyt ja sit pelkään sitä et jos suoritan samas koodis olevii kurssei ni kai ne silti jotenki lasketaan uusiks opintopisteiks. Ku eiks tärkeint oo et käy ees jotain kursseja. :o Ääh oon niin pihalla...... Ja sit toi yks kurssi: oon kyl käyny noi sen kaks eri osaa (joist pitäis tulla yhteensä 2 opintopistettä) mut opintorekisteris kummaski on vaan 0 opintopistettä eli en tiiä onks siin rekisteröinnissä käyny joku moka vai mitä.

http://data2.whicdn.com/images/95370450/large.jpg

Stressaa... :(
Mut liikunnan ja syömisen suhteen onki sit menny aika hyvin! :)
Oon alkanu ihan kunnol lenkkeilee ja tekee lihasliikkeit joka aamu ja sit kans ennen nukkumaanmenoo. Olin eilen siin viikkotavottees mis mun pitiki olla eilen eli näiden viikkotavotteiden mukaan mun pitäis olla tavotepainos jo joskus ennen maaliskuuta! Sit vaa keskityn kiinteytymiseen ja lihasten saantiin. Mun vatsa on vähän sekasin kaikist kasviksista ja hedelmistä mitä oon syöny. Huomaa kyl miten vähän oon niit enne syöny. :D Mut tää on kivaa ja se et jaksan juosta motivoi mua kans koulun kaa! Et kyl mä pystyn siihenki!

http://data1.whicdn.com/images/94625251/large.jpg

Ei mulla kai oikee muuta kertomisia oo. Ärsyttää, ku en voi päivittää tätä blogii mun kännykäl ni voisin tehä tyyliin päivittäin sellasii pikapäivityksii, mut tää tekstikenttä ei lataudu ollenkaan ku avaan tän kirjotussivun. :( Nii ja stressaa työtki... Ku menin sit sanoo et mul ois sellasii päivii vapain mitä mul ei nyt sit ookkaan ku otin yhen ylimääräsen kurssin eli kauheet säätöö tulee taas vuorojen kaa. Inhottaa, ku oon vaivaks mun pomoille. No, katotaan paljon ees oon saanu vuoroi ens listoille, koska pyysin kuitenki vaan maksimissaan yht vuoroo viikos...

Nyt yritän rauhottuu pikku hiljaa nukkuun! Öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti