torstai 16. tammikuuta 2014

Tired... :(

http://data2.whicdn.com/images/96354763/large.jpg
Noist söisin joko yhen leivän juustol ja kurkul tai sit pari lettuu mansikoilla. Enkä muuta varmaa pystyis...

Helou! :)
Tänään on ollu vähän huonompi päivä enkä oo oikee jaksanu tehä yhtään mitää mikä ärsyttää mut sit toisaalt mietin et tarviiks sitä kojanen päivä tehä kauheesti kaikkee. Välil on ihan hyvä vaa lepää! Mä aion varmaa tehä joitaki muutoksii mun treenirutiiniin, koska must tuntuu et oon treenannu vähä liikaa. Vaik syönki nyt monipuolisemmin ku pitkään aikaan ni kaloreit ei silti ehi päivän aikan kertyy ihan hirveesti, koska esimerkiks jo pelkkä 150 grammaa viinirypäleit ja sit tyyliin yks klementiini tai kiivi ni must tuntuu jo silt et oon ihan täynnä.

http://data3.whicdn.com/images/95090226/large.jpg
Näyttää niin hyvält mut en ikin pystyis syömään noin paljon! Ton kalan ja couscousin ehkä mut siinä se sit...

Oon huomannu et mul tulee tosi nopeesti sellane tunne et oisin täynnä vaik en yleensä kyl varmaan oo. Ku kattoo niiden ruoka-annosten koko mitä jotkut ihan terveet ja timmit naiset syö ni mä aina vaa ihmettelen sitä miten ne jaksaa syödä niin paljon kerralla. :o Mun äiti on aika timmi ja rautanen nainen ja mä katon aina senki ruoka-annoksii sillee miten joku jaksaa! Ihmiset syö eniten silmillä eikä niinkään vatsalla ja mä oon jotenki kai sit oppinu siihen et etenki jos ruuas on paljon elementtejä (kanaa, salaattii, riisii, kasviksii) ni mun silmissä se näyttää liialt koska oon tottunu tosi yksinkertaseen ruokaan.

http://data3.whicdn.com/images/95573263/large.gif

Mun vanhemmat on ollu tosi laiskoi ruokien kans sillon ku olin pieni eikä meil ikin oikee kokkailtu, joten mä opin siihe et yks ruoka-annos on tyyliin lasi mehuu tai maitoo ja kaks leipäpalaa/leipäsiivuu tai sitte joku Saarioisen valmispizza tai pelkkää kanaa ja riisii. Ehkä jotai valmiscurrykastiketta jos jompi kumpi vanhemmist oli muistanu sellast ostaa. Joten mäki oon tosi "fussy eater": meen sielt mist aita on matalin ja sit ehkä pari kertaa viikos nään oikeesti vaik sen verran vaivaa et sen sijaan et söisin omenan suoraa vaa pestyäni sen ni mä leikkaan sen pienemmiks paloiks, istun telkkarin eteen ja syön sen omenan pala kerrallaan. Se on mun hemmottelua. :'D

http://data1.whicdn.com/images/95964411/large.jpg

Et nykyään mul on kaikki maidot ja jokurtit ihan tavallisii eikä mitää rasvattomii versioit koska tartten kaloreit ja muit ravintoaineit niin paljon ku voin saada niist pienist, yksittäisist ruuist ja juomist joit päivän aikan syön tai juon. Ennen join aina vaa rasvatont maitoo mut koska oon nii nirso ja kiireinen (ruuan pitää olla sellast et pystyy tekee jotain muutaki samal esim opiskella tai siivoo tms :D) ni päätin et parast vaa "ottaa kaikki irti" ruuast eli unohtaa kevytversiot koska tarviin kaiken sen mitä joku kevytmaito voi mulle antaa.

http://data1.whicdn.com/images/96384817/large.jpg

Täst tuli nyt tälläne random katsaus mun syömistottumuksiin joihin mä oon tosi juurtunu. :( Ruuan pitää vaa olla nii helppoo ku mahollist: mahollisimman lyhyt valmistusaika ja se pitää saada kans syötyy mahollisimman nopeesti koska ei mul oo aikaa vaan syödä joku 15 minsaa. Katoin yhes vaihees aina kellost aikaa ku söin ni 8 minsaa oli pisin aika mikä mul meni syömiseen ja seki tuntu tosi pitkält ajalt. Mut tiiän et tää on kaikki vaan opittuu ja oikeesti ois tosi hyvä jos oppisin syömää vähä hitaammin ja osaisin esimerkiks ottaa ruuan sosiaalisena juttuna. Ku mulle se on vaa sellane yks pakollinen tehtävä ja haluun hoitaa sen pois alta mahollisimman nopeesti.

No joo, ehkä lopettelen ja teen loput lihastreenit ja sit meen nukkuu. :D See you!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti