maanantai 13. tammikuuta 2014

Uus viikko, uusii onnistumisii

http://data2.whicdn.com/images/95897732/large.jpg

Heeeips ja hyvää alkavaa viikkoa! :)
Täl hetkellä mul on ihan hyvä fiilis melkeen kaikesta vaik eilenki söin vähän karkkii enkä sit käynykkään kirjastos vaik piti. Tänää oon kuitenki jo tähän mennes ehtiny kattoo lainattavii kirjoi huomiseks, siit oon opiskellu, käyny koulus ja yli tunnin kävelyl! :D Eli jiihaa! En varmaa kyl tänään treenaa sellast hikitreenii mitä oon nyt koht viikon ajan treenannu ku ehkä ois ihan hyvä et pitäis välipäivän treeneist ku en kuitenkaa syö yli tuhatta kalorii päiväs. Et se voi olla kans yks syy miks paino junnaaaa... :(

http://data2.whicdn.com/images/95905525/large.jpg

Eli en tuu olee parin päivän pääst kyl siin tän viikon tavottees, mut ei voi mitään! Sentään oon muuttanu tapojani ja tykkään tosi paljon reenaa. :D Ootan ihan sikana sitä et alkaa Jutta ja puolen vuoden superdieetit!! En tiiä miks mut tykkään Jutasta ihan sikana ja se motivoi mua tosi paljon. Et sit aina ku katon sitä ni voin hikoilla ja treenaa! :)

http://data1.whicdn.com/images/95902784/large.jpg

Ihanaa ku sato lunta nyt vihdoinki ja tuli kunnon pakkaset ni tulee sellane olo et kesään on viel ihan kunnol aikaa eikä ahista se ettenkö ehtis mun tavotteisiin. :) Tarkistin tosiaan eilen et mun alkuperästen suunnitelmien (tai siis Losertownin laskurin) mukaan mun olis pitäny olla kuukauden päästä tos 50 kilossa (tai 50.5 kiloo, ihan sama) tasan kuukauden päästä mut ei varmaan tuu onnistuu ku nyt paino on junnannu viikon samassa paitsi et itse asias se on jopa noussu parisataa grammaa. Odotan koko ajan sellast hups-pudotusta painossa, mut ei sellast taida tulla. :( Sillon joskus tuli ku söin tosi vähän enkä liikkunu muuten ku kävelleen mut nyt on vähän vaikeempaa tää painon lasku.

http://data2.whicdn.com/images/95873797/large.jpg

Mut en taaskaan oo valmis luovuttaa! Varsinki nyt ku oon nii innostunu treenaamisesta ja muutenki jotenki tuntuu et oon oikeesti vihdoinki saanu karistettuu kaiken näännytyksen ja muun mun elämästä ja olo on terveempi ku pitkään aikaan. :) Salkkareiden Cindy on niin ihanan malline, näköne ja kokonen. Sen kroppa plus vähän lihaksii päälle ni super bueno! :D (y)
Teen kuitenki vähän lihasliikkeit nyt viel ja sit syön iltapalan ja sitten meen nukkuu ku huomen on aikane herätys. Tsemii kaikille tälle viikolle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti