torstai 19. joulukuuta 2013

Blaah....

http://data2.whicdn.com/images/85743791/large.jpg

Tää päivä ei nyt mennykää ihan putkeen. :( Mun hyvä fiilis on kadonnu lähes kokonaan ku vatsa on edelleen ku potkupallo. Joo ei tietty se korjaannu heti et on mässäilly (joulu, ihana tekosyy!) aika paljon viime aikoin mut silti ootin ees näkeväni jotain muutoksii. Must vaa tuntuu tuplasti turvonneemmalt etenki naamast. Ja ärsyttää ku en nyt sit voinukaa keskittyy vaa oman itteni huoltamiseen täl viikol ja seuraavan kolmen yön unisaldot on luultavasti yhteensä alle 15h. Vituttaaaaa.....!!!

http://data3.whicdn.com/images/91368438/large.gif

Joten sit päätin vähän hemmotella itteeni karkkipussilla, ei toi kyl oo ku 200g mut silti ja sit ostin kans ei yhen vaan kaks munariisipasteijaa. (Koska yks ei riittäny!1) Ja mua väsyttää jo nyt ihan sikana, mikä on kyl toisaalt hyvä. Vois mennä jo nyt nukkuu mut ei ku munhan pitää saada syötyy nää karkit tänää koska huomen pitäis olla "puhtaana" eli ei herkkui. Feilasin niin totaallisesti sen painotavotteen minkä asetin itelleeni... En tod.fi oo lähelläkään sitä ku uus vuos vaihtuu... Täl hetkel arvioisin mun eilisten mittojen mukaan et oon joku 56 kilos, mikä ei mun painoindeksin mukaan oo paha mut painoindeksi ei valitettavasti kerro esim. rasvaprosenttia jne.

Aaaaaa ärsyttää vaan ihan sikan. Ehkä yritän nyt syödä noi vikat karkit ja mennä sit ajois nukkuu....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti