sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Eka päivitys jee :D


Taas yksi uusi blogi lisää! Mun seikkailu blogimaailmoissa alko jo joskus yläasteella, mut muistaakseni kolme vuot sitte alotin ekaa kertaa sh-blogin. Se oli niin säälittävä blogi, oikeesti. Mä vaan valehtelin sinne kaikesta koko ajan: leikin et olin pysyny ite asettamissani kalorirajois vaik se oli täyttä paskaa. Olin ahminu ja ahminu ja ahminu taas vaihteeks.

Oon siis vähän yli 20-vuotias neitonen, syömisvammailua takana nyt joku viis vuotta ja ton viiden vuoden aikana oon pääosin vaihellu ahmimiskausien ja näännytyskausien välillä. Alin paino mulla on ollu n. 50 kiloa ja sinne mulla olis tarkotus taas päästä ja täl kertaa pysyy siellä. Oon meinaa aina ahminu itteni takas jopa niinki pitkälle et paino on ollu n. 60 kiloo. Nyt onneks oon jotenki päässy eroon ahmimisesta. Siis kyl mä edelleen herkuttelen viikottain mut pahimpina ahmimisaikoina vedin 4000 kaloria jopa kuus kertaa viikos.


Mä haluun vihdoinki päästä kesäkuntoon vaik tää edellinen kesä ei ollukaan niin paha ku pelkäsin. Mut silti paino oli ainaki kolme kiloo liikaa ja mulla siis ykski kilo näkyy aika paljon ku ne kilot menee heti reisiin. 50 kilosena kaikki meni helposti jalkaan mut sit 53 kilosena vaatekaapiin tuli jo joitaki rajotuksia. Voi tietty olla et tää on kaikki mun päässä et oikeesti näytän ihan samalta mut ite huomaan heti eron.
Mä en täl hetkel oo mitenkään ihan laardivalas, mut haluun olla kiinteempi! :( Ja haluun saada vähän rotii syömisiin, ku nyt oon tietty jouluun vedoten syöny vähän liikaa herkkuja vaik eihän joulu oo ku vasta kahen viikon päästä! Et mitä helvettiä...

 
Et nyt toivon, et saisin jotai motivaatioo ku kirjotan blogii vaik en tiiä jaksanko enää mainostaa tätä ja "luoda kontakteja" niinku sillon joskus. Vaik ei sillonkaan mun blogissa tainnu olla ku joku 200 lukijaa korkeintaan mut kuitenki. Liian raskasta. :D Mut kirjottelen tänne sitä tahtii ku hyvält tuntuu ja alan lueskelee muiden blogei. :) Niin ja mun tavotteena on siis nyt vuoden loppuun mennes olla 51 kiloo, ihan sama vaik olis 51.9 kiloo kunhan se alkaa tolla, ja sit noi loput kilot pudotan ennen kesää. Aion nyt vihdoinki saada sen kesäkunnon mistä oon aina haaveillu enkä aio pettää tätä lupausta!!


Tänää on menny vähän sillee blaah. Oon syöny leivän ja sit lämmintä ruokaa ja sit sipsii, suklaata pari palaa ja kaks pientä keksii. Itsenäisyyspäiväst jäi herkkuja enkä raaski heittää niit pois ku äiti pakkaas ne mulle mukaan ni sit ahdan ne mun sisään yäks... Mul on viime aikoin ollu tosi paljon sellanen olo et haluisin kokeilla paastoo ihan vaa vaik päivän aluks mut ens viikko tulee kyl olee sellast helvettii etten jaksa. Opiskelen siis yliopistos ja mul on ihan sikana kaikkii deadlineja ens viikolla ja tentit. :( Stressaa... Mut sit sitä seuraaval viikol kyl vois kokeilla ku mul on vaa yks meno sovittuna sille viikolle. En haluu paastoo sen takii niinkää et laihtuis koska en oo ikinä oikeen laihtunu paastoomalla mut haluisin vaa osottaa ittelleni et pystyn siihen.


No joo, ehkä täs oli tarpeeks ekaan merkintään. :D Varmaan huomen päivitän taas! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti