perjantai 13. joulukuuta 2013

Done! (y)

http://data1.whicdn.com/images/90820135/large.jpg

Huuuh nyt on tentit ohi ja on kyl tosi helpottunu olo! :) Joululoma alko jee! Ja sen kunniaks päätin tänään herkutella hyvällä omallatunnolla mut en tiiä pystynkö siihen. Tavallaan oisin halunnu vaa vetää pään täyteen alkomahoolia ja bilettää mut toisaalt sit en ois kyl jaksanu lähtee mihinkää ku nytki jo väsyttää ja tekis mieli mennä nukkuu. Voi olla toi ruokamääeäki. :( Ostin siis Herkku cips-pussin (siitä oon syöny yli puolet), irtsareita 200g (niistä syöty puolet), B&J Half baked (syöty 1/3), munariisipasteija (syöty kokonaan) ja sit kaks Kinder Buenoo joist oon syöny toisen. Säästän ton toisen Kinderin huomiseks koska huomen viel saa syödä herkkui. Sunnuntain sit kevennän vähän koska päätin et maanantain paastoon ja vedän aluks vaan sen yhen päivän. Uskon kyl et onnistun! :)


Ärsyttää ku mul on töit huomen mut onneks on tosi lyhyt vuoro ja tuleepaha kulutettuu ainaki kaloreit. Mut onneks sit ens viikol saan kunnol keskittyy vaa lenkkeilyyn ja terveellisesti syömiseen! Varmaa maanantain käyn kaupassa ja ostan tiistaille kaikkee terveellist ku en muuten viitti sillon maanantain liikkuu ihan sikana. Vaa'al en sit käynykää torstain ku olin nukkunu nii huonosti et vatsa oli iha turvonnu ja tuntu inhottavalt. :( Ni ihan turhaa tuottaa pettymys itelleni...

http://data2.whicdn.com/images/90717811/large.jpg

Mut kyl mä viel nousen! Nyt ku pahin opiskelustressi on takana ja riittää enemmän aikaa itelleen JA saan nukuttuu niin pitkää ku haluun :) Aattelin kans et voisin käydä lainaa kirjastost jotain positiivist luettavaa ku mul on vaa Ihana meri, Siskonmakkarat ja se Hornbacherin kirja ni ei tuu kovin hyvä mieli ku niit lukee. Et jotain "voimaannuttavaa" ja elämänilosta liittyen esim. tunnesyömiseen jonka tiedostan edelleen mun ongelmaks ja se tulee aina oleeki ellen ite yritä päästä siit eroon. Mut kyl mä siihen pystyn!

Päivittelen varmaa maanantain seuraavan kerran :> Hyvää viikonloppuu kaikki!

4 kommenttia:

  1. Selailin sun blogis aika nopeasti silmäillen läpi, ja ymmärtääkseni, jos en nyt jotain ihan olennaista jättänyt lukematta, sä oot VIISI vuotta sekoillut syömistesi kanssa? VIISI vuotta. Eiks oo tällä aikavälillä käynyt mielessä, että voisit vaikka vaihteeksi kokeilla ihan kunnollista ja terveellistä elämäntapamuutosta? Kiloilla on tapana pysyä kauemmin ja varmemmin poissa, jos ne on pudotettu hitaasti. Hyvää lukemista ja inspiraatiota saan itse esimerkiksi http://lindamanuella.fitfashion.fi/ ja http://www.annaheartsyou.com/ -blogeista. Molemmilla bloggaajilla on takanaan just jotain samankaltaista syömissekoilua kuin sulla, mutta kappas kummaa, heti kun tytöt alkoivat laihduttaa TERVEELLISESTI ilman minkäänlaista kiirettä, kilot alkoivat karista ja ihan pysyvästi!

    Mikset kokeilis samaa? Ethän sä siinä mitään menetä, kun viisi vuotta sulla on jo kuulostanut menneen ihan päin helvettiä. Näin siis nopeasti blogiasi nopeasti läpi silmäilleen näkökulmasta.

    VastaaPoista
  2. Senhän takii mä syönkin nykyään enemmän ja säännöllisemmin ku vuosiin vai miten aattelit et oon onnistunut paranemaa ahmimishäiriöstä iha omin voimin? :) Tiedän et syön edelleenki liian vähän (eli n. 1000 kaloria päiväs ja sit parina kertana viikos enemmän) mut se on enemmän ja säännöllisemmin ku pitkään aikaan ja huomaan sen kyl mun mielialassa. En sano sitä ettei mul ois viel paljon tehtävää mut voin sen kyl sanoo et oon saanu tän syömisen järkättyy aika helkkarin hyvin kaiken ton ahmimisen jälkeen ja oon ylpee ittestäni! Eihän tää ihan 2000 cal päivässä ole tai mikään fitspo-ruokavalio mut täl hetkellä se riittää mulle koska oon vaa ilone etten enää ahmi :) Multaki on ihan itekseen paino tippunu melkeen kymmenen kiloo sen jälkee ku lopetin ahmimisen et kyl tässä kuule syödään terveellisemmin ku pitkään aikaan (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeasti ihana kuulla! Toi on tosi hyvä alku, ja sulla on paljon syytä olla itsestäs ylpee! :)
      Kunhan vaan jatkaisit samaan malliin, etkä ainakaan vähentäis kaloreita enää tuosta. En haluais sun sekaantuvan enää yhtään mihinkään syömissekoiluihin :(

      Kiitos muuten siitä, ettet hirveästi provosoitunut viestistäni :D Mulla on pahana tapana olla hieman kärkäs sanojeni kanssa, mutta se johtuu vain omista kokemuksistani ja siitä, etten halua kenenkään kokevan sellaista helvettiä kuin syömishäiriö. Haluaisin ihan hirveästi, että säkin oisit vain onnellinen. Tsemppiä sulle ihan hirmuisesti! Saatan tulla huutelee tänne taas vihaisesti jossain vaiheessa, jos oot vähentänyt kaloreita! :D

      Poista
    2. Joo siis mä päätin jo vuos sitte et jätän ne surkeet 0-500 cal päivät taakseni koska esim. ku pääsin mun alimpaan painoon ikinä pidin itteeni silti läskinä enkä kyl todellakaa pystyny nauttii siit painosta ja kehosta. Eli ei näännyttämisel saa mitää aikaseks ja oli tosi raskast olla nii ailahtelevaki ja väsyny koko ajan. :( Enkä siis itteeni viel terveeks väitä mut mä opettelen koko ajan syömään monipuolisemmin mikä on mun isoin haaste ku oon nii nirso. :) Yritän kokeilla mahollisimman paljon uutta ja kasviksii ja hedelmii pitäis yrittää lisätä ruokavalioon.
      Haha joo tere tulemast vaan! :D Saa ja pitääki huudella jos alan vähentää kaloreit, koska emmä oikeesti haluu sitä paskaa takasin! :)

      Poista