perjantai 27. joulukuuta 2013

Joulu, paino ja ens vuos

http://data2.whicdn.com/images/92655159/large.png

No ni, joulu on ohi ja uus vuos viel edessä! Viime viikon sunnuntaina ja tän viikon maanantaina söin vähän herkkuja eli oranssit päivät, sit 24. ja 25. päivä punaset vaik en herkkuja syöny paljoo. Mut vatsan kuitenki täytee. Sit eilen söin tosi hyvin, mut tänää tulee joku 2000 kaloria varmaan. :( Paino oli 23. päivä 56.1 kiloa eli yäk ja nyt se on ihan 100% varmuudel varmaa melkee 57 kiloo... Painoin sen verran viimeeks joskus vuos sitte...

http://data3.whicdn.com/images/92443853/large.jpg

Luen vaa siit miten tosi moni on onnistunu laihtuu joulun aikaan ja mä oon vaa lihonnu. Mun piti olla 50 kilos jouluun mennes eikä se oikeesti ollu sillo kolme kuukaut sitte yhtää epärealistine tavote, ku painoin sillo joku 53 kiloo. Mut silti en saanu sitäkää aikaseks. Vituttaa!! Tiiän et varmaa lupailen taas iha turhii ku lupaan et oikeesti oon kesäkunnos 2014. Oon jo pitkää himoinnu stepperii ku mul on vaa joku laatikko mist oon tehny oman version mut se ei oo mitenkää kovin hyvä kuten arvata saattaa. :D Ja ku mä en haluu hikoilla muide edes esim jossai salilla ja sali maksaa ni iha turhaa ku voi urheilla ilman et menee ihan sikan rahaa siihe! Ni aion nyt sit varmaa vihdoinki hommaa stepperin et sit voin steppaa vaik Salkkareiden ajan eri nopeuksil joku 3-5 kertaa viikos. Ei ihan sika paljo kuitenkaa ku tulee hyötyliikuttuu ja sit en kuitenkaa tuu syömää mitää 2000 kalorii päiväs.

http://data3.whicdn.com/images/92639992/large.jpg

Mut kyl mä tuun jotain muuttaa, mun on pakko! Koval työllä kaikki on mahollista. Ja mä edelleen haluun mieluummin uskoo elämäntapamuutokseen ku mihkää max 500 kalorii päivässä sekoiluun, mitä joskus tein. Ei se tehny mua onnelliseks enkä osannu arvostaa omaa laihaa kehoo sillon koska olin vaa keskittyny niihi kiloihin enkä henkiseen muutokseen. Et jos päätä ei muuta ni se on ihan sama minkä painone on. Sen oon todellaki tajunnu! Joten yritän jatkaa tätä semi terveellist elämäntapaa täs ja olla murehtimatta liikaa vaik en mä siit tykkääkää ku reidet täl hetkel osuu yhteen. Mut jos oon sen painon saanu kerrytettyy kehoo ni kyl mä siit eroonki pääsen!!

http://data3.whicdn.com/images/92575019/large.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti